close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור פסנתר חשמלי מתאים לך?

מערכת שורשיג תמוז, תשפא23/06/2021

רוצים להפתיע את כולם ביכולות הנגינה שלכם? מחפשים פסנתר חשמלי איכותי כדי להרשים את האורחים?

תגיות:
צילום: pixabay
פסנתר חשמלי הוא אחד מכלי הנגינה המבוקשים יותר היום. נגנים מתחילים ומתקדמים נהנים מהצליל שמשמיע הפסנתר ומהקלות שבה ניתן להקיש על הקלידים. כך שהמגע המדויק על הקלידים אינו יוצר שינויים במוסיקה שרוצים להפיק. הפסנתר החשמלי הוא ידידותי למשתמש, ולכן מתאים כל כך לילדים שרוצים להתחיל לנגן. על כל פנים, אם זהו הפסנתר החשמלי הראשון שלכם, ישנן כמה נקודות שכדאי להביא בחשבון.

6 טיפים לבחירת פסנתר חשמלי שכדאי להכיר
רוצים להפתיע את כולם ביכולות הנגינה שלכם? מחפשים פסנתר חשמלי איכותי כדי להרשים את האורחים העומדים לבוא לביתכם בסוף
החודש?? קבלו את כל הטיפים לבחירת פסנתר חשמלי מומלץ:

1. מהי המטרה שלכם?
קיימים סוגים שונים של פסנתרים חשמליים והם משתנים גם במחיר. ישנו פסנתר למתחילים שעולה באזור ה-2,000 שקלים, בועד פסנתר חשמלי נייח מקצועי עשוי לעלות 3,000 שקלים ואף יותר. הכול תלוי במטרה שאתם רוצים להשיג. האם אתם מעוניינים לנגן לעצמכם בין קירות הבית, או שאתם מתכוונים בסופו של דבר לפתח קריירה מוסיקלית ולכבוש את הבמה? בהתאם לכך, בחנו את היכולות של הפסנתר שלכם וראו איזה מהם מתאים לכם יותר.

2. מספר הקלידים.
על פי רוב, מומלץ לבחור בפסנתר שיש לו לא פחות מ-88 קלידים, כלומר 8 אוקטבות. מרבית הפסנתרים המוצעים אכן מגיעים עם מספר הקלידים המוגדר הזה, אבל תמיד טוב לבדוק שוב.

3. האם הפסנתר נשאר בבית או שאתם צריכים כלי נגינה נייד?
פסנתר חשמלי נייח מתאים לאנשים שאוהבים להישאר בתוך הבית כאשר הם מנגנים. הוא מעוצב, נראה טוב ותמיד תוכלו למצוא עבורו פינה קבועה בבית. אבל אם אתם זקוקים לכלי נגינה נייד כדי ללכת לעבודה, להרים הופעות רחוב או לנוע מאודישן אחד לשני, פסנתר חשמלי נייד הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

4. אילו פונקציות אתם צריכים?
הפסנתרים החשמליים מתחלקים לסוגים שונים, בהתאם לפונקציות שאתם צריכים ישנן פונקציות בסיסיות של אפקטים של כלי המקלדת או מספר הצלילים שניתן להשיג. קיימות גם פונקציות מתקדמות יותר כמו מטרונום, ליווי אוטומטי וכן אפשרויות להקליט ולערוך.

5. אין חכם כבעל ניסיון.
דרך טובה לבחור פסנתר חשמלי מומלץ היא לנסות אותו בכוחות עצמכם. ברגע שתתיישבו ליד הפסנתר תוכלו לנגן עליו שיר אחד או שניים ולראות אם אתם רוצים אותו כבן הלוויה שלכם, או שאולי תעדיפו למצוא פסנתר אחר.

6. קונים פסנתר מחברה מוכרת.
רוצים שהפסנתר ישמש אתכם לזמן ארוך ולא יזדקק לתיקון בכל רגע? קנו פסנתר מחברה מוכרת ומקצועית בלבד אשר מספקת לכם את האחריות המלאה על הפסנתר החדש שלכם.

מדוע אנשים רבים מעדיפים פסנתר חשמלי על פני פסנתר אקוסטי
פסנתר אקוסטי הוא הפסנתר הקלאסי, וכבודו במקומו מונח. לא פעם הוא מלווה את התזמורת ורבים אוהבים את הצליל המיוחד שלו. ועדיין, במקרים רבים פסנתר חשמלי מומלץ תופס את מקומו של הפסנתר האקוסטי בגלל היתרונות שלו על פניו. דבר ראשון, לפסנתר החשמלי אפשר לחבר אוזניות. כך שאתם לא צריכים להפריע לשכנים בזמן שאתם מתאמנים על שיר. ואם תרצו בכך, תוכלו לנגן גם עד השעות המאוחרות של הלילה, איש לא ישמע אתכם. דבר שני, את הפסנתר האקוסטי צריך לכוון אחת לשנה לפחות ולשם כך אתם נדרשים איש מקצוע המתמחה בכך. הפסנתר החשמלי, לעומת זאת, אינו דורש הכוונה מיוחדת, מכיוון שהוא פועל על חשמל.

לסיכום, לאחר שתעשו את כל הבדיקות הנדרשות לפני בחירת הפסנתר החשמלי שלכם, תגיעו בסופו של דבר לפסנתר המתאים לכם ותיהנו ממנו לאורך שנים ארוכות.
הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה